
Aleksandra je tražila LEP TEPIH, pa odlučila da ga sama napravi: Od 24 hiljade, napavila 12 miliona evra
Koliko puta ste pokušali da kupite nešto sasvim „obično“, a izašli iz toga iznervirani, iscrpljeni i praznih ruku? Za Aleksandru Veler to je bio – tepih. Naizgled sitnica. A zapravo signal da tržištu fali nešto mnogo veće: jasnoća, estetika i osećaj poverenja. Umesto da odustane, ona je tu svakodnevnu frustraciju pretvorila u životnu prekretnicu.
Zajedno sa suprugom Aronom, bez velikog plana i bez sigurnosti, odlučila je da uloži sve što imaju u ideju o kupovini koja izgleda i oseća se drugačije. Danas, deset godina kasnije, imaju globalni brend, 80 zaposlenih i inspiraciju za sve koji se pitaju da li je instinkt dovoljan da vas odvede tamo gde nikada niste sanjali da možete stići.
Kad te frustrira obična stvar – a rešenje koje smisliš promeni ti život
Kad su uložili svojih 24.000 evra u ideju o lepšim tepisima, nisu imali plan B. Danas zapošljavaju 80 ljudi, imaju globalni brend i dokazuju da instinkt – ako mu veruješ – može promeniti sve.

Mnogi maštaju o velikom zaokretu u životu. Ali malo njih ima hrabrosti da sve što su godinama štedeli ulože u ideju koju niko ne garantuje. Aleksandra i Aron Veler su to uradili – i za deset godina stvorili brend vredan 12 miliona evra.
Njihova firma Miss Amara, specijalizovana za estetski privlačne, praktične i lako vizualizovane tepihe, danas posluje širom sveta. A sve je počelo – iz frustracije običnim šopingom.
Tepih koji niko nije mogao da zamisli – osim njih
Dok je Aleksandra bezuspešno tražila lep tepih za dnevnu sobu, Aron, tada SEO konsultant, primetio je da milioni ljudi pretražuju tepihe na internetu – ali retko ko s entuzijazmom priča o kupovini istih.
„Sve je bilo zbunjujuće – dimenzije, boje koje ne izgledaju isto uživo, teško snalaženje u prostoru...“, priča Aleksandra. Tako su došli do ideje: vizualizacija pre kupovine. I tako je rođena Miss Amara.
Uložili su 24.000 evra u ideju – i krenuli bez plate
U 2014. godini, uložili su svojih 50.000 australijskih dolara (oko 24.000 evra) i narednih pet godina nisu sebi isplaćivali platu. Njihov cilj je bio da kupiš tepih i vidiš kako izgleda u tvojoj sobi – pre nego što klikneš „kupi“.
Uprkos kritikama da je njihov pristup „preskup“, da su povraćaji proizvoda „rizični“ i da se ne isplati plaćati poštarinu za vraćeni tepih, oni su verovali: „Ako uklonimo strah kod kupaca – uspećemo.“
Od korisničke slike do imperije: Možeš li da nam uslikaš tepih?
Aleksandra je kontaktirala nepoznate ljude preko interneta i pitala da li bi uslikali njihove tepihe u svom domu. Danas to zovemo UGC i influenserski marketing – tada je to bila samo iskrena želja da se pokaže kako nešto izgleda u stvarnom prostoru.
Njihov cilj? Da kupci osete da i oni mogu imati lepe, funkcionalne i sofisticirane stvari – čak i uz malu decu i kućne ljubimce.

Pet-friendly tepisi, roditelji i deca: Dizajn za realan život
Kao roditelji, znali su šta znači imati lepu stvar u kući koju dete ili pas mogu uništiti za tri sekunde. Zato su lansirali otporne na mrlje, lako perive i mekane tepihe – koje ne moraš da skloniš kad ti neko dođe u goste.
Kasnije su predstavili i “rollie pollie” podloge za igru, koje izgledaju kao deo enterijera, ali su mekane, tople i – omiljene klincima.
Danas imaju 80 zaposlenih i biznis koji ne prestaje da raste
Miss Amara danas zapošljava oko 80 ljudi, a samo prošle godine ostvarili su prihod od 26 miliona dolara (oko 12 miliona evra). Ali, kažu da ih uspeh nije promenio – i dalje razmišljaju kao oni ljudi koji su pre 10 godina rizikovali sve.
Aleksandra kaže:
„Samo sam želela da drugi ljudi dobiju ono što sam ja tražila – nešto lepo, praktično i stvarno. Aron je bio pokretačka snaga. On je pravi preduzetnik – neustrašiv i neumoran.“
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Posetili smo Udruženje "Staparska ruža": Evo kako žene čuvaju tradiciju i ovaj retki simbol
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.