"Lidl Srbija" je i ovog leta ostao veran podršci domaćim proizvođačima, partnerski investirajući u kvalitet i razvoj srpskih proizvoda, naročito voća i povrća. Od početka ove sezone, "Lidl" je otkupio oko 5.000 tona domaćih lubenica svih vrsta - obična, besemena, baby, žuto srce i crna besemena, a glavni dobavljač je bio Vasa Rajčević iz sela Klenak, u blizini Šapca, koji sa Lidlom sarađuje od prve sezone njegovog poslovanja u Srbiji.
Da je za "Lidl" saradnja sa domaćim dobavljačima više od poslovne odluke, da predstavlja odgovornost prema zajednici i potrošačima, potvrdila je Jovana Majstorović, ispred sektora Corporate Affairs kompanije "Lidl Srbija" i dodala:
"Ponosni smo na kvalitet i svežinu naših lubenica - Vasine lubenice prolaze put od branja na njivi do rafa u prodavnici kroz svega dva dana, uz sprovedene sve potrebne provere i testiranja proizvoda. Podatak da smo ukupno oko 5.000 tona domaćih lubenica otkupili ove godine potvrđuje to da potrošači cene i prepoznaju našu posvećenost."
Svi domaći dobavljači voća i povrća kompanije "Lidl Srbija" poseduju Global GAP i GRASP sertifikate, koji garantuju da su proizvodi u skladu sa propisanim standardima u oblasti kvaliteta i bezbednosti hrane, održivosti i socijalne zaštite. To se odnosi i na dobavljače lubenice.

"Jasno se primeti da je 'Lidl' itekako razumeo značaj domaćih dobavljača i da je spreman da tu saradnju gradi. Nama je omogućio sigurnost, stabilnost, rast i razvoj poslovanja – od početka saradnje mi smo udvostručili naše kapacitete i obezbedili neophodne standarde. Pažnja koju 'Lidl' posvećuje standardima kvaliteta uvek nas dodatno motiviše da nastavimo da unapređujemo svoju proizvodnju", kaže Lidlov dobavljač lubenica, Vasa Rajčević.
Tokom zajedničke posete Vasinom imanju, predstavnici medija i kompanije "Lidl" imali su priliku da od Rajčevića saznaju šta je sve potrebno za uzgoj lubenica i kako izgleda celokupan proces od sadnje do dospevanja lubenica u Lidlova skladišta. Takođe, objašnjeno je kako prepoznati najslađu lubenicu – iako to za svoje potrošače čine "Lidl" zaposleni svakoga dana u logističkom centru prilikom prijema robe, mereći procenat slatkoće, fizičkom opservacijom i testiranjem ukusa proizvoda.
Zahvaljujući kontinuiranoj podršci lokalnim proizvođačima, kompanija "Lidl" nastavlja da podržava i razvija proizvodne kapacitete u zemlji, nastojeći da pruži čvrst oslonac onima koji svoje znanje, vreme i trud ulažu u proizvodnju kvalitetnih namirnica za trpeze širom Srbije, ali i uz potencijal i za izvoz u druge "Lidl" zemlje.

O Lidlu
Kompanija "Lidl", kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jedan je od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Sa oko 12.600 prodavnica i više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, broji ukupno više od 382.400 zaposlenih širom sveta. Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali "Lidla". Istovremeno, "Lidl" kroz svoje aktivnosti preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu.
Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i oblikuju svakodnevno poslovanje, čineći osnovu uspeha.
Kompanija "Lidl" je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc grupe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.
"Lidl" je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 80 prodavnica u 46 gradova širom zemlje. Ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznat u svetu.
Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, "Lidl" je nosilac sertifikata "Top Employer Serbia" petu godinu zaredom i "Top Employer Europe" osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su "Lidl" odabrali kao "Izabranu prodavnicu godine", pečat koji dodeljuje organizacija "Izabran proizvod godine", dok je na osnovu reprezentativnog uzorka "Lidl" u sklopu kampanje "Najbolje u Srbiji" proglašen za "Miljenika potrošača".
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Napravite za 5 minuta pijani sladoled od lubenice
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.