NECTAR predstavio potpuno novu kategoriju na našem tržištu: Milky Juice!

  • 1

Kompanija Nectar, najveći proizvođać voćnih sokova i prerađivač voća i povrća u jugoistočnoj Evropi, predstavila je danas medijima novu proizvodnu liniju za proizvodnju Milky Juice, negaziranog osvežavajućeg bezalkoholnog pića sa voćnim sokom i mlekom.

- Nectar kao porodična kompanija  već je dugo broj 1 na tržištu sokova, jer poseduje proizvode koji su prepoznati po svom vrhunskom kvalitetu i originalnoj komunikaciji. Neprestano osluškujemo potrebe naših potrošača i ovog puta želja nam je bila da im donesemo ne samo novi proizvod već jedno potpuno novo iskustvo. U pitanju je nova kategorija na tržištu, jedinstveni spoj mleka i soka –Milky Juice. Razvijanje same tehnologije, recepture i testiranja trajali su dve godine uz tesnu saradnju sa našim dugogodišnji partnerom Tetrapakom, kojem se I ovom prilikom zahvaljujemo na svesrdnoj podršci I pomoći. Za ovakvu proizvodnju, jedinstvenu na našem tržištu, bila je potrebna značajna investicija u specifičnu opremu koja omogućava ovakav spoj mleka i soka. Tržišna vrednost kompletne opreme je dva miliona evra - izjavio je Mihailo Janković, direktor Nectar grupe.

Foto: Promo Foto: Promo

- Bliska saradnja sa kompanijom Nectar od samog pocetka lansiranja ove nove kategorije proizvoda omogućila nam je da razumemo bolje sve izazove ali I mogućnosti sa kojima se srećemo. Tetrapak je svojim poznavanjem potrošača i iskustvima sa drugih tržišta doprineo da Nectar kao lider na tržištu prvi u regionu donese ovu inovaciju u kategoriju voćnih napitaka Za nas je, biti lider u inovacijama jedan od strateških ciljeva I nastavićemo da podržavamo ovakve inicijative I u budućnosti - rekao je Francesco Faella Managing Director Tetra Paka za Jugoistočnu Evropu u svom obraćanju.

Foto: Promo Foto: Promo

Spajanjem voćnog soka i mleka dobijen je nov osvežavajući napitak koji kombinuje najbolje iz ove dve kategorije. Ne sadrži konzervanse, veštačke boje i masti, a odličan je izvor vitamina A, C i E. Nectar Milky Juice je već u prodaji, a dostupan je u tri ukusa – ananas&kokos sa mlekom, banana, jagoda&crveno grožđe sa mlekom i pomorandža&breskva sa mlekom.

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Branko Babić, kralj obrva, organizovao svinjokolj u svom selu

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Najnovije iz rubrike Recepti

Komentari

  • Zoi

    7. oktobar 2016. | 14:52

    Ha, ha haaa, reklama na tv-u je vrhunska, kravica Draginja je preslatka, svaka cast za reklamu!!!

    Podelite komentar