Hotel na Fruškoj gori postao deo čuvene grupacije „Mövenpick“

Ugovor o franšizi sa svetskom hotelskom grupacijom potpisan je u hotelu Fruške Terme

Foto: Vujkov Branko

U Vrdniku je svečanim potpisivanjem ugovora o franšizi između domaće kompanije ,,Promont Group“, u čijem je vlasništvu hotel ,,Fruške Terme“, i ,,Accor Group“, vodeće svetske grupacije u sektoru hotelijerstva sa više od 40 hotelskih brendova i 5300 hotela u svom portfoliju, hotelski kompleks ,,Fruške Terme“ postao prvi Mövenpick hotel u našoj zemlji.

Potpisivanju ugovora u ime Promont grupe prisustvovao je prvi čovek kompanije Milinko Cicmil, kao i Ana Brnabić, predsednica Vlade Republike Srbije, Nj. E. Urs Šmid, ambasador Švajcarske Konfederacije u Republici Srbiji, predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež, kao i visoki predstavnici pokrajinskih i lokalnih vlasti.

Milinko Cicmil, osnivač Promont Grupe, istakao je da je pre deset godina počeo sa ulaganjem u razvoj turističkih kapaciteta na Fruškoj gori i da je ponosan što je ova destinacija danas treći najznačajniji turistički centar u Srbiji.

- Danas zapošljavamo preko 400 zaposlenih i očekujemo dalji rast u skladu sa Master planom razvoja Fruške gore koji je usvojila Vlada Republike Srbije. Ponosan sam na ostvareno partnerstvo sa ACCOR Grupom, koja će u naše poslovanje uneti dodatni kvalitet i Frušku Goru otvoriti ka još većem broju stranih turista - rekao je Cicmil.

Kamil Jazbek, viši potpredsednik i direktor razvoja ACCOR Grupe, istakao je da ova kompanija pažljivo bira svoje partnere i da svoj rast zasniva na održivosti. On je dodao:

- Primećujem da Srbija sve više postaje međunarodna turistička destinacija i da je otvorena za poslovanje stranih kompanija. Integracija hotela Fruške terme u ACCOR-ov sistem je poruka turistima širom sveta da je Srbija odlična destinacija za odmor. Danas ovde osećam veliko gostoprimstvo, ali i toplinu, kreativnost i hrabrost preduzetnika. Vrednosti brenda Mövenpick koji će poneti i hotel „Fruške Terme” su iskrena, topla usluga, izuzetna ponuda i održivo poslovanje.

Lokacija na kojoj se nalazi hotel Fruške Terme deo je Strateškog master plana razvoja turizma Fruške Gore i Opštine Irig koji je donela Vlada Republike Srbije 2021. godine, a koji je prisutnima predstavio Aleksandar Cicmil, direktor Rezorta Fruške Terme.

Globalni brend Mövenpick Hotels & Resorts osnovan je u Švajcarskoj 1948. godine i danas broji više od 100 hotela i restorana širom sveta. Svog prvog gosta Fruške Terme Resorts pod novim prestižnim imenom Mövenpick Fruške Terme Resort & Spa dočekaće do kraja ove godine

"Fruške Terme Hotel and Spa Resort" prostire se na površini većoj od 29.000 kvadratnih metara i najveći je vodeni svet, najveći banjski kompleks i najveći rezort konferencijski centar u Srbiji, koji je nagrađen kao „Najbolja investicija u oblasti turizma u Srbiji u 2019. godini“.

Ovaj jedinstveni hotelski kompleks na ovim prostorima nudi uživanje u čak 12 bazena sa lekovitom termomineralnom vodom koji pokrivaju više od 3.000 kvadratnih metara vodene površine. Prostire se na površini većoj od 10.000 kvadratnih metara. Najveći rezort kongresni centar u zemlji nudi 11

konferencijskih sala sa kapacitetom većim od 1.000 mesta.

(Ona.rs)