• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Brend kampanja o kojoj se priča – Generacijske razlike

Vreme čitanja: oko 2 min.

Digitalna brend kampanja pod nazivom "Generacijske razlike", zahvaljujući velikom broju deljenja jako brzo je postala viralna i tako dosegla do velikog broja ljudi

  • 0
generacijske razlike mts Srbija Foto: Mina Jocić

Kroz formu duhovitog video serijala, koji se plasira kroz platforme Instagram i YouTube, kampanja „Generacijske razlike“ prikazuje kako različite generacije komuniciraju, imaju različite doživljaje u vezi sa istim pojmovima i na različite načine se informišu. Vešto odabrani junaci serijala, podeljeni u timove juniora i seniora, svojim duhovitim odgovorima nasmejali su mnoge i pokazali koliko su generacijske razlike zapravo zabavne. Šta je SUS ili Gameboy, šta je telefonski dvojnik ili telegram samo su neka pitanja zbog kojih su se „preznojavali“ članovi oba tima.

Sloganom "Povezani generacijama sa svim generacijama", mts je poručio da uprkos velikim generacijskim razlikama između onih rođenih posle 2000. godine i onih rođenih pre 1985. godine, razume sve generacije i za svaku od njih ima adekvatnu ponudu. Pričajući priču o prošlim i sadašnjim vremenima, mts marketing tim je na vispren način dočarao da se seća i doba računara Commodore 64, ali i da vlada poljem virtuelnih asistenata kao što su Alexa i Siri. Već nakon prve odgledane epizode bilo je jasno da se mts kao brend stalno menja i prilagođava trendovima.

- Bilo je pravo zadovoljstvo raditi na ovoj kampanji. Snimanje je bilo i jako izazovno, posebno jer smo se svi trudili da se ne nasmejemo iza kamera. Nije postojao unapred pripremljen scenario – naši junaci su izgovarali ono što su zaista prvo pomislili, što je dalo dodatnu autentičnost i šarm čitavom projektu. Ova kampanja je primer kako se kreativni sadržaji mogu koristiti za povezivanje različitih generacija i podsticanje međusobnog razumevanja. Smatram da smo ovom kampanjom uspeli da pokažemo da, pored humora za koji već znamo da je moćan marketinški alat, iskrenost i autentičnost mogu biti još moćniji alati u marketing komunikaciji - izjavio je Zlatko Milošević, Stručnjak za marketing komunikaciju putem društvenih mreža u kompaniji Telekom Srbija.

Kampanja "Generacijske razlike" je uspešno ostvarila svoj cilj – povezala je različite generacije kroz humor i iskrene razgovore. Korišćenjem modernog žargona i prikazivanjem autentičnih reakcija, kampanja je postala viralna i doprinela boljem razumevanju između mlađih i starijih. Ovaj inovativan pristup ne samo da je privukao pažnju široke publike, već je i dodatno učvrstio poziciju domaćeg operatora na tržištu, pokazujući sposobnost da se mts brend poveže sa svim korisnicima, bez obzira na njihovu generaciju.

Verujemo da će "Generacijske razlike" nastaviti da inspirišu i povezuju ljude, istovremeno promovišući vrednosti razumevanja i poštovanja.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: "Pustite dete da plače, to je važno za razvoj": Jelena za Ona.rs o važnosti roditeljskog autoriteta

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Budi jaka