• 0

Vreme čitanja: oko 3 min.

Dijana ima agenciju za digitalni marketing i super savet za sve žene koje žele da pokrenu svoj biznis

M. M.

Vreme čitanja: oko 3 min.

"Uspeti kao vlasnik marketinške agencije je spoj toliko mnogo stvari."

  • 0
Dijana Krivokapić Foto: Alena Pologova

Dijana Krivopić je mlada preduzetica koja drži ageniciju za digitalni marketing.

Prema njenim rečima oduvek je bila fascinirana kreiranjem, a njen put u ovoj branši počeo je nakon što je diplomirala marketing na Ekonomskom fakultetu i sa 22 godine započela karijeru kao brend menadžer čuvene kozmetičke kuće, nakon čega je nastavila kao marketing menadžer u drugoj velikoj kompaniji. Nakon iskustva koje je stekla odlučila je da počne da radi samostalno i otvorila agenciju za digitalni marketing "Digi lab" koja uspešno posluje već šest godina.

Na pitanje da objasni šta je zapravo digitalni marketing, koji danas mnogi doživljavaju kao posao iz snova, kao stručnjak za ovu oblast odgovara:

- U periodu kada su se pojavile društvene mreže, najveće svetske kompanije su želele da budu pristutne na njima, a samim tim se javila potreba da im neko u tome pomogne. Mi pomažemo najviše srednjim i velikim biznisima da povećaju svoju vidljivost putem društvenih medija i marketing strategija za pretraživanje na Google pretraživaču. Uz to, najveća strast u poslu nam je brending i kreiranje logotipa i idejnih rešenja za sve vrste biznisa.

Upitana da li joj je bilo teško da se izbori na tržišnoj utakmici i koje taktike koristi da bi njena firma bila u toku sa najnovijim marketinškim trendovima i tehnologijama u trci sa konkurencijom, ova mlada preduzetnica ističe:

- Uspeti kao vlasnik marketinške agencije je spoj toliko mnogo stvari. Toliko veština je potrebno da bi se izborili, ali kad bih morala odabrati jednu, rekla bih da je to upornost, a pored toga držati vrednost. Ovaj posao ima dosta izazova sa klijentima i okupljanjem pravog tima, pa je važno imati isti kvalitet, prepoznati potrebe klijenata i izgraditi za njih autentičan stil koji će ih izdvojiti od drugih. U današnjim brzorastućim promenama morate unapred da predvidite trendove, pratite rad u svetu i prenosite to na naše prostore.

Da li se suočava sa nekim posebnim izazovima kao žena u ovom poslu i da li joj je prethodno iskustvo pomoglo u današnjoj karijeri, odgovara pozitivno.

- Najveći izazov je znati da postavite svoju vrednost, a za to je potrebna vera u svoj rad. Meni je prethodno iskustvo u radu sa inostranim menadžmentom jako pomoglo da znam da komuniciram sa klijentima i da nađemo zajednička rešenja, a najvažnije je da pored ozbiljnosti u poslu ne zaboravite da unesete i dozu zabave - primećuje Krivokapićeva.

Kao žena u veoma zahtevnom poslu, na pitanje kako miri poslovne obaveze sa svakodnevnicom i privatnim životom, kao i da li je moguć uspeh na svim poljima ili su neke žrtve očekivane, podseća da je sve u balansu.

- Svi mi težimo nekom savršenom balansu koji je za ženu težak, posebno ukoliko je majka. Ja imam dve devojčice i trudim se da ništa ne osete. Od žene se danas očekuje mnogo uloga, ali verujem da može da zadovolji u dovoljnoj meri svaku od njih. Pročitala sam negde jednu misao koja mi je ostala, pa ću je podeliti: "Graditi posao oko svog života, a ne život oko svog posla." - poručuje ova žena.

Ona dodaje i da je kvalitetno vreme i potpuna prisutnost u trenutku u kome ste, bilo da je posao, vreme sa decom ili prijateljima, ključna.

U slobodno vreme, Dijana najviše uživa u prirodi, kuvanju i sa decom, a putovanja su nešto bez čega ne može.

- Pomažu mi, kako privatno, tako i u poslu, jer sa puta uvek dođem sa novim idejama, a i receptima. Volim da provodim vreme gde mogu da napunim dušu, što je za moj posao neophodno jer se pri kreiranju oseti "duša brenda".

Dijana dodaje da u slobodno vreme voli i da kreira, pa je došla na ideju da napravi brend kupaćih kostima.

- Dizajn je moja najveća želja od detinjstva i najviše radosti mi donosi kada žene prepoznaju kvalitet i upute zahvalnost i pohvalu - zaključuje mlada preduzetnica.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Sociolog i marketing stručnjak Jelena Radović o uticaju interneta na decu

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Budi jaka