• 0

2 vežbe koje pospešuju gubitak kilograma, a za njihovo izvođenje nisu vam potrebna pomagala

, Telegraf Ona

Topli dani su nam uveliko stigli, a s njim i vreme kada nosimo šortseve, suknje i kupaće kostime koji otkrivaju više kože

  • 0
Vežbanje, čučanj

Foto: Shutterstock

Ukoliko još uvek niste zadovljni svojom figurom, ekspert za ishranu Majkl Mozli predlaže dve jednostavne jutarnje vežbe koje će vam pomoći da oblikujete telo, piše Mirror.

Doktro Mozli, inače tvorac čuvene dijete 5:2, a koga je Medicinsko udruženje iz Britanije proglasilo „medicinskim novinarem godine“ nedavno je gostovao u podkastu BBC radija 4, gde je preporučio dve vežbe snage koje, ako se praktikuju redovno, mogu da imaju značajne zdravstvene prednosti, ali i pospešuju gubitk kilograma.

Dijeta 5:2 je primer onoga što se zove povremeni post ili vremenski ograničena ishrana. U svom najosnovnijem smislu, sistem 5:2 znači da možete da jedete šta želite pet dana u nedelji. Tim danima pokušavate da i dalje jedete u razumnim količinama. Onda dva dana nedeljno značajno ograničavate unos kalorija. Često se unos svodi na 500 kalorija dnevno.

Dve vežbe, svima poznate, pomažu da postignemo željene ciljeve, a reč je o sklekovima i čučnjevima.

- Postoji fascinantno istraživanje koje govori o prednostima vežbi snage, o tome kako svega nekoliko minuta vežbi otpora, gde vam nije potrebna nikava posebna oprema, mogu da poboljšaju funkcije mozga i mišiće - kazao je Mozli.

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

 

- Sklekovi su definitivno najbolja vežba za izgradnju snage gornjeg dela tela i održavaju tonusa mišića - dodao je.

Druga vežba koju bi trebalo da dodate u svoju dnevnu rutinu su čučnjevi, koji ne samo da pomažu u oblikovanju mišića već je otkriveno da su jedna od najboljih vežbi za poboljšanje funkcija mozga.

- Preporučujem da se ove dve vežbe rade rano ujutru jer na taj način podižete energiju tela, poboljšavate rad srca i pospešujete rad mozga – zaključio je Mozli.

Video: Vežbe za oblikovanje zadnjice

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Fitness