• 0
 ≫ 

Fit sa Natašom: Vežbe za povećanje mobilnosti kukova

, Ona.rs
 ≫ 

Bol u kolenu zavisi od disfunkcionalnosti mišića kuka

  • 0

Kako ljudi stare, tako većina počne da oseća bolove u kukovima, delimično i zbog slabosti mišića kuka. Naučiti kako da ojačate kukove pomoću vežbi za starije osobe je od vitalnog značaja za sprečavanje ili smanjenje jakog bola, koji može da rezultira abnormalnim hodom, nepravilnim držanjem ili nemogućnošću dugog stajanja bez gubitka ravnoteže, što utiče na naše svakodnevne aktivnosti.

U stvari, bol u leđima i bol u kolenu povezani su sa disfunkcionalnošću mišića kuka. Ovo je u velikoj meri posledica slabosti stabilizatora kuka.

Nataša Kandić spremila je seriju od pet efektnih vežbi za povećanje mobilnosti kukova. Njihova primena najprimetnija je kod starijih osoba.

Zglob kuka je glavni izvor snage i stabilnosti za noge, a pomaže u podršci pokretima tela i održavanju ravnoteže. Kada mišići kuka oslabe usled povrede, neaktivnosti ili starenja, zglob kuka, kao i okolni zglobovi kolena, sakruma i lumbalne kičme, mogu se lako povrediti, uzrokujući bol, slabost i smanjenu pokretljivost.

Mišići kuka obezbeđuju stabilnost ravnomerno raspoređujući opterećenje našeg trupa na donje udove. Nestabilnost kuka može prouzrokovati neravnomernu distribuciju težine po celom telu i tako štetno uticati na kičmu.

Kada su mišići kuka jaki, oni poboljšavaju stabilnost kolena, čime se povećava ukupna stabilnost tela. Vežbe za jačanje kukova za starije osobe održavaju zdrave zglobove kuka poboljšavajući snabdevanje krvlju i podižući našu pokretljivost i fizičku energiju.

Iz predostrožnosti, proverite kod svog lekara stanje vašeg tela pre nego što uključite ove vežbe u svoj novi program.

Održavanje kukova jakim vežbama omogućiće vam da s lakoćom obavljate svakodnevne aktivnosti kao što su stajanje, hodanje, penjanje i spuštanje stepenicama, čučanj ili savijanje, smanjujući bol i ukočenost kao i rizik od pada.

Pogledajte video na početku teksta i primenite pravilno vežbe za mobilnost kukova.

Video: Vežbe za mobilnost kičme

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Fitness