
"To je leglo zaraze!" Vlasnica restorana otkrila šta NIKADA ne bi trebalo da naručite - rizik je po zdravlje
Kada sledeći put budete u restoranu i pogledate u jelovnik, setite se ovog upozorenja - postoji nekoliko stvari koje vlasnici restorana nikada ne bi naručili, jer znaju koliko rizika nose.
Na TikToku se nedavno oglasila Julija iz Ujedinjenog Kraljevstva, koja je podelila insajderske savete svoje bliske prijateljice - vlasnice restorana. Njena poruka je jasna: neka jela su pravo leglo bakterija, a vi ih nesvesno plaćate skuplje nego što vredi.
"Specijalitet kuće" često znači - ostaci od juče
Prva stavka koju je istakla jeste ono što mnogi smatraju primamljivim - specijalne ponude. Iza tog imena često se kriju sastojci koji moraju hitno da se potroše.
- Prekriva se sosom i ukrasima, a zapravo plaćate mnogo novca za jučerašnje ostatke, navela je Julija, prenoseći reči svoje prijateljice.

Školjke - samo ako je restoran uz more
Jedna od najvećih zabluda gostiju jeste da se školjke mogu jesti svuda.
- Ako restoran nije pored obale, školjke jednostavno preskočite, savetuje vlasnica. Razlog? Rizik od trovanja raste višestruko ako morski plodovi ne stignu sveži.

Na red je došao i led. U prometnim barovima mašine za led se retko čiste, a to je, tvrde insajderi, raj za bakterije.
- Mislite da pijete osvežavajući koktel, a zapravo gutate sve ono što se nataložilo u mašini.
Piletina - najveća zamka švedskog stola
Piletina je oduvek na lošem glasu. Nedovoljno pečena izaziva salmonelu, a čak i kad je pravilno termički obrađena, ako satima stoji na toplom švedskom stolu, postaje idealno tle za bakterije.
- Ne možete ih videti, ali ćete ih osetiti nekoliko sati kasnije, upozorava vlasnica.
Julijin video pregledan je gotovo 400.000 puta, a komentari su podeljeni. Neki su se složili:
- Nikada ne naručujte sa menija specijalnih ponuda, to je hrana koju su hteli da bace.
- Nikada ne naručujte ribu ponedeljkom - nema sveže isporuke, jedete ostatke.
Drugi, pak, tvrde da "specijalne ponude" mogu biti kreativna jela mladih kuvara, koji žele da pokažu svoje umeće, a ne način da restoran prikrije ostatke.
(Ona.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Ljudi su mirno jeli u restoranu, a onda je jelen uskočio kroz prozor
Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Miki
Ako je osoblje srecno i zadovoljno, dobro i posteno placeno sve ce biti ok.To za nas ne vazi.
Podelite komentar
Ivana
Kao ugostitelj, mogu da potvrdim da ovo nije tacno! Specijalitet kuce nije hrana od juce. Preporuka konobara je uglavnom nesto sto su im rekli da poguraju zbog kratkog roka. Skoljke def nisu nigde sveze pa ni na primorju. Sce je zaledjeno. Takodje, piletina stize zaledjena ili je vec bila, tako da je salmonela ubijena i ne moze da se dobije. Losos ne treba porucivati jer ima kratak rok. Led i garnis u picu su leglo zaraze. Garnis jer ga niko ne pere!
Podelite komentar