Dvadesete kao emotivni uragan

  • 0

Pesma je nastala u saradnji sa društveno-odgovornom platformom "Zdravo dvadesete" kompanije Galenika i govori o svim izazovima, dilemama, nedoumicama sa kojima se mladi susreću, ali i nezavisnosti, odgovornosti i ljubavima. Pesma je nastala kao prirodan rezultat tema o kojima platforma "Zdravo dvadesete", kao online vodič za mlade govori.

Više o pesmi i planovima za ovo leto, razgovarali smo sa Zoi u pauzi između dva festivalska nastupa.

  • Kako nastaje pesma "Dvadesete"? Da li misliš da verodostojno predstavlja sve ono sa čime se mladi u tim godinama suočavaju? Jesu li tebi sada dvadesete životna prekretnica između onog bezbrižnog perioda i utiranja puta kojim ćeš se voditi u budućnosti ili na njih i dalje gledaš kao na period koji želiš da iskoristiš maksimalno i ne obavezuješ se ni u kom smislu?

Kao neko ko je trenutno u svojim dvadesetim, poprilično osećam pritisak u smislu stalne potrage za tim ko sam ja, kuda idem i gde želim da stignem. Verujem da se i drugi ljudi iz moje generacije osećaju podjednako zbunjeno. U tom smislu, ne znam da li baš svako može da se poistoveti sa pesmom "dvadesete" jer svako od nas vodi neku svoju bitku, ali verujem da većina može da se prepozna bar u nekom stihu.

  • Da li su pesme koje objavljuješ u poslednje vreme odraz tvojih osećanja, budući da su tekstovi veoma emotivni? Da li je ovo pravac koji tebi "leži"?

Ono čime se vodim u svom radu je da budem iskrena. Ne znam još uvek u potpunosti šta je to što mi leži ili kako nešto treba da izgleda da bi mi leglo, ali verujem da je iskrenost nešto što publika prepozna.

  • Spot za pesmu "Nirvana" je privukao dosta pažnje, a publika je na prvi utisak bila oduševljenja. Da li je on odraz nekih tvojih želja i zamisli ili si samo pratila upustva saradnika?

Spot za pesmu "Nirvana", kao i za "Dvadesete" režirao je moj dugogodišnji saradnik Ljubba. On je reditelj gotovo svih mojih spotova, i taj dobar rezultat proizilazi iz naše duboke povezanosti i inspiracije koju tražimo jedno u drugom.

  • Poznato je da se u pubertetu pronalazimo i menjamo modne stilove dok smo pod različitim uticajima trendova. Koliko pop-kultura, društvene mreže i trendseteri utiču na imidž mladih u dvadesetim i šta bi izdvojila kao neke najupečatljivije primere? Kako si ti izgradila svoj stil i jesi li imala neke uzore?

Ja često variram stilski, što je odraz mog raspoloženja ili toga kako sebe vidim u određenom trenutku. Ali i pored tih stilskih nedoslednosti, uvek se najbolje osećam u bazičnim crnim komadima.

  • Trenutno si na festivalu "Skale 2022". Da li se možda sa nostalgijom sećaš "Sunčanih skala" koje su se prikazivale dok si bila dete? Imaju li ova dva festivala neke sličnosti koje bi izdvojila ili su to dva različita koncepta? Kako si se ti tamo predstavila publici?

Bila sam mala kada su se organizovale "Sunčane Skale", ali sam čula iskustva i utiske sa različitih strana. Ne mogu da poredim, ali ono što je meni najvažnije jeste da mi je bilo divno ove godine, da sam srećna što sam učestvovala. Bilo mi je lepo, a nadam se i publici.

  • Kako ti gledaš na muzičku scenu i pravce u Srbiji? Šta je presudan faktor koji novom umetniku garantuje uspeh?

Nisam od onih koji previše zagledaju u "tuđ tanjir". Bitno mi je da je ono što ja radim po mojoj meri i da sam zadovoljna.

Pesma "Dvadesete" je dostupna na svim streaming platformamama, kao i na Youtube-u. Tekst, aranžman i kompletnu produkciju pesme "Dvadesete" realizovao je Bassivity Digital.

(Ona.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Branko Babić, kralj obrva, organizovao svinjokolj u svom selu

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Ona