• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Jedinstvena marketinška kampanja jednog festivala: Od ljudi se traži samo ovo

Vreme čitanja: oko 2 min.

Vrlo dovitljiv slogan je pratio kampanju, koja je zainteresovanima obezbedila potpuno besplatne godišnje karte za gotovo celokupan sistem javnog prevoza u Austriji

  • 0
Tetovaže Foto: myhealthgazette.com

Krajnje neobičnoj i jedinstvenoj marketinškoj kampanji svedočili su nedavno posetioci muzičkog festivala u Austriji.

Iako je kampanja naišla na kritike, idejni tvorci smatraju da je naišla na odličan odziv kod ljudi, koji se smatraju ciljnom grupom.

O čemu se zapravo radi?

Kampanja koja se uvlači pod kožu

Vrlo dovitljiv slogan je pratio kampanju, koja je zainteresovanima obezbedila potpuno besplatne godišnje karte za gotovo celokupan sistem javnog prevoza u zemlji. Zahvaljujući klimatskim kartama (nem. Das Klimaticket), ljudi imaju mogućnost da za samo tri evra proputuju celu Austriju, navodi “Sn.at”, što je značajna ušteda.

 
 
 
 
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Објава коју дели Electric Love Festival (@electricloveaut)

Slogan je glasio: Ova kampanja vam se uvlači pod kožu i zaista je tako, budući da je uslov bio da se potencijalni dobitnici nagrade tetoviraju i to ne bilo kakvom tetovažom, već onom na kojoj piše Klima Ticket.

- Povratne informacije sa festivala bile su izuzetno pozitivne - izjavio je za APA Jakob Lambert, generalni direktor kompanije Mobility GmbH koja prodaje klimatske karte.

Ipak je priznao da su se na društvenoj mreži Instagram pojavile i kritike.

A o kampanji je izvestio i „Kleine Zeitung”, naglasivši da je izbor motiva za tetovaže bio ograničen, te da je morao biti vezan za klimatsku kartu.

Kako je objasnio Lambert, šestoro ljudi koji su prisustvovali festivalu Electric Love Festival Tattoos u Salcburgu i nikome od njih to, zapravo nije bila prva tetovaža. Takođe je napomenuo i da je tetoviranje bilo dozvoljeno samo odraslima i da je bilo organizovano u toku popodnevnih sati, a ne u toku večeri.

Hong Kong, internacionalna izložba tetovaže Foto: ISAAC LAWRENCE / AFP / Profimedia

Korisnici društvene mreže Instagram uputili su kritike na račun ove neobične marketinške kampanje, te upitali da li je to zaista akcija koja treba da motiviše ljude da se tetoviraju? Odgovorni su na to pitanje jednostavno odgovorili da je to lična odgovornost svakog pojedinca.

Sem toga, desetak tetovaža prosečno je poklanjano na dnevnom nivou posetiocima ovog festivala. I pored onih koje su se odnosile na klimatske karte, bilo je i onih koje su sadržale motive u vezi sa javnim prevozom, klimom i klimatskim promenama, te održivošću.

- Kampanja je izuzetno dobro prihvaćena od strane ciljne grupe i ima dosta posetilaca koji žele da telo ulepšaju tetovažama - pojasnio je Lambert.

Festival u Salcburgu posetila je i Leonore Gevesler, aktuelna ministarka za zaštitu životne sredine, koja je i sama izabrala dečiju tetovažu, odnosno onu koja se skida, te tom prilikom naglasila da je kampanja imala “veoma pozitivan prijem kod posetilaca festivala”.

Nadležni iz pomenute kompanije su takođe napomenuli da ne znaju da li će sve ovo ponoviti i dogodine.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Jesenji karavan je najlepša avantura terenskim vozilima koju ćete probati

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Putovanja