2 decenije kasnije: Vinona Rajder je ponovo zaštitno lice poznatog brenda

Vreme čitanja: oko 1 min.

Prave stvari nikada ne izlaze iz mode

Foto: Courtesy of Marc Jacobs/MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Ikona 90-ih, Vinona Rajder, vratila se na modnu scenu u novoj glam-grandž kampanji za brend "marc jacobs" - 19 godina nakon što je glumila u reklamama ovog dizajnera, za prolećnu kolekciju 2003. godine.

Vinona na fotografijama, pored nove torbe, nosi i arhivske komade brenda, zajedno sa štiklama sa visokim platformama koje su sada i više nego in.

Ona je u bebiplavoj slip haljinu sa detaljima od čipke, crnoj suknji od tila, a sve to daje utisak da je inspirisano modom 90-ih. Grandž izgled na ovim fotografijama dočaravaju njena kratko stilizovana frizura, zamagljena šminka, jarko rumenilo i sjajni crni nokti.

Za one koji su propustali par modnih lekcija - grandž je dosta neformalan stil oblačenja, odlikuju ga nepravilni krojevi, tamne boje, pomalo neuredne frizure, kao i tamna i smela šminka. Sve su to stvari koje nikada nisu izgubile svoj kul kredibilitet.

"J marc" - nova torba za rame je idealnog oblika, jer nije ni prevelika ni premala i više je nego nosiva sa svakodnevnim kombinacijama.

Postoji i raznovrsnost u dizajnu, sa dve različite trake za rame. Birate između najlonske trake i zdepastog lanca, tako da je na vama izbor kako ćete je nositi, dok bez ikakvog kaiša može da prođe kao eleganta večernja pismo-torbica. Što se boja tiče, postoje svetle boje, kao i one prigušenije i neutralne.

(Ona.rs)