• 2

Fit sa Natašom: Ojačajte gluteuse uz ovu jednostavnu vežbu

, Telegraf Ona

Ova jednostavna vežba može da se izvodi bilo gde, samo mora da se izvodi na pravilan način

  • 2

Postoji mnogo vežbi koje su sjajne za zatezanje zadnjice, ali vežba samih gluteusa je ona koja se zaista izdvaja od ostalih.

Ova vežba je najpopularnija i najneinvazivnija. Za mišiće gluteusa može da se praktikuje od početka treniranja. Može da se izvodi bilo gde, samo mora da se izvodi na pravilan način.

Vežba je jednostavna za izvođenje i ne zahteva nikakvu posebnu opremu.

Iako se glut most smatra osnovnim pokretom, još uvek postoje neke stvari koje treba da znate o ovoj vežbi kako biste je maksimalno iskoristili. Naša fitnes instruktorka Nataša Kandić u novom videu objašnjava kako pravilno da izvedete ovu vežbu.

1. Postavite stopala u širini ramena, kolena savijte pod uglom od 90 stepeni.

2. Karlicu zarotirajte pod sebe tako da pelvis ide ka gore (ka plafonu), a pupak ka dole (ka podu).

gluteus

Žarko Radovančev/Telegraf.rs

3. U tom položaju podižite zadnjicu od poda tako da se aktiviraju samo gluteusi. Ako se kontrakcija oseti u lumbalnom delu, onda je vežba izvedena nepravilno.

Ako osećate da mišići u donjem delu leđa najviše rade, vratite se u početni položaj i promenite položaj leđa tako da vam kukovi i karlica budu uvučeni, a trbušnjaci uključeni.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Fitness

Komentari

  • Kebin mali

    U sledećem životu Natašina strunjača ću da budem. Bog da me vidi

    6
    3

    Podelite komentar

  • Miloš

    Možete se zaluđivati sa ovom vežbom, ali ako hoćete stvarno da izgradite gluteus radite iskorak uz odmor od 4-5 dana između treninga. Nikako ne trenirati 3-4puta nedeljno mišić kojeg nemate a treba da ga izgradite. I naravno, nema ništa od gluteusa niti bilo kog drugog mišića ukoliko ste danas jeli samo neke salatice, voće i eventualno samo uveče parče ribe, belog mesa, itd... Na dnevnom nivou mora da se unese minimum 1g protiena na 1 kg telesne težine.

    1
    0

    Podelite komentar