Za ovo muškarci plaćaju Onlifans devojke? Šokiraće vas teme za razgovor na koje daju MILIONE

M. P.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto-ilustracija: Shutterstock

Muškarci željni pažnje troše ogromne sume novca na svoje omiljene Onlifans modele – ne zbog eksplicitnog sadržaja ili virtuelnih veza, već zbog "običnog razgovora".

Prema novom izveštaju platforme Supercreator (platforme za upravljanje sadržajem), 78% prepiski između kreatorki i njihovih najvernijih i najrastrošnijih fanova nema nikakve veze sa intimnim odnosima. Najčešće teme su: kućni ljubimci, posao, sećanja iz detinjstva, serije, hobiji – sve ono što, kako se navodi, ne mogu da podele sa svojim partnerkama u stvarnom životu.

Sofi Rejn, poznata kao “MVP OnliFansa”, to jako dobro zna. Njen najverniji obožavalac, Čarli – oženjen muškarac iz Amerikepotrošio je više od 6 miliona dolara za dve godine, ali retko kada zatraži gole fotografije.

"Razgovaramo svakog dana, bez izuzetka", izjavila je Rejn (koja ima preko 7 miliona pratilaca na Instagramu) za "NeedToKnow".

"Čarli mi šalje glasovne poruke u kojima pita kako mi je prošao dan. Voli da me upozna na ličnom nivou. Ja sam mu više kao emotivna podrška. Ljudi misle da klijenti koji mnogo plaćaju žele samo fetiš sadržaj. Ali ironija je da Čarli više voli da me vidi obučenu dok radim svakodnevne stvari."

Foto: Pixabay/athree23

Izveštaj Supercreatora navodi sedam najčešćih tema o kojima muškarci pričaju sa Onlifans modelima:

  • Mesto odrastanja i detinjstvo
  • Posao – da bi se pohvalili ili izjadali
  • Hobiji poput gejminga, kuvanja i sporta
  • Kućni ljubimci
  • Putovanja i objave modela na društvenim mrežama
  • Serije, filmovi i knjige
  • Fitnes i vežbanje

Juval, direktor Supercreatora, objašnjava ovaj trend:

"Suprotno popularnom mišljenju, naši podaci pokazuju da najverovatniji potrošači na ove platforme ne traže samo golotinju, već emocionalnu povezanost", rekao je za medije.

"Golotinju je lako naći na internetu. Ali dosledna pažnja i prisutnost osobe koju idealizujete – to je ono što donosi lojalnost i zaradu", prenosi "NYPost".

(Ona.rs)