Abu Dabi: Grad pun atrakcija, fine hrane i prirodnih čuda
Na „Arabian Travel Market 2022“, koji je održan u susednom Dubaiju, Odeljenje za kulturu i turizam Abu Dabija objavilo je brojne inicijative, u koje polažu nade da će povećati broj posetilaca na 23 miliona godišnje do 2030. godine
Sa stazom svetske klase „Grand Prix“ , zanimljivim tematskim parkovima i brojnim događajima, Abu Dabi je kulturno srce Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Za turiste koji posećuju ovu zemlju, sjaj i glamur predstavlajju samo jedan deo opšte slike. Mnoštvo velelepnih muzeja, bogata islamska arhitektura i obilje prirode razlozi su za bolje upoznavanje Abu Dabija.
Na „Arabian Travel Market 2022“, koji je održan u susednom Dubaiju, Odeljenje za kulturu i turizam Abu Dabija objavilo je brojne inicijative, u koje polažu nade da će povećati broj posetilaca na 23 miliona godišnje do 2030. godine.
- Želimo da ponudimo vrhunsko iskustvo – uživanje na plaži, u kulturi i prelepoj prirodi i da upravo na tome gradimo ponudu, kako bismo održivo razvijali turizam – izjavio je za Euronews.com Husain Al Hašmi, vršilac dužnosti direktora za trgovinu, putovanja i razvoj u Odeljenju za kulturu i turizam Abu Dabija.
Kulturni dragulji ostrva Sadijat
Bele peščane plaže, čista voda i bogata gastronomska ponuda, razlozi su koji čine da se turisti lako zaljube u ostrvo Sadijat (Saadiyat).
Najavljeni projekat nazvan „Saadiyat Vision“ ima za cilj da privuče 19 miliona posetilaca do 2025. godine, generišući prihod od 1,3 milijarde evra i to pre svega kroz aktuelni projekat Kulturnog okruga Sadijat.
- Verujemo da je Sadijat jedno od najboljih iskustava u regionu, kada su u pitanju plaže. Hoteli na ostrvu nude vrhunsku uslugu, a kulturna četvrt je jedinstvena – rekao je Al Hašmi.
Po završetku, kulturna četvrt Sadijat biće jedan od najgušće naseljenih, globalno relevantnih kulturnih centara na celom svetu, sa Gugenhajm muzejom u Abu Dabiju, Nacionalnim muzejom Zajed, Prirodnjačkim muzejom i porodičnom kućom Abrahamic, koji će se pridružiti muzeju Luvr, otvorenom 2017. godine.
U međuvremenu, ljubitelji kulture mogu uživati u Velikoj džamiji šeika Zaeda u Abu Dabiju ili krenuti u bolje upoznavanje regiona, tokom posete najstarijoj gradskoj građevini Qasr Al Hosn.
Kampanja „Leto kakvo ste zamislili“
Cilj najavljene kampanje „Leto kakvo ste zamislili“ (engl. Summer like yoz mean it) jeste da inspiriše turiste da posete Abu Dabi ove sezone.
Uključuje promovisanje aktivnosti u zatvorenom prostoru, kao što je plivanje sa ajkulama u akvarijumu, jogu u muzeju Luvr u Abu Dabiju i promociju hotela, koji će sniziti cene do 30 odsto.
Predstavljena je i propusnica, nazvana „Abu Dhabi Summer Pass“, koja će posetiocima pružiti mogućnost da iskoriste ekskluzivne ponude na nekim od najznačajnijih gradskih atrakcija, kao što su „Warner Bros World Abu Dhabi“ i „Yas Waterworld Abu Dhabi“.
Posebno se ističe bogata gastronomska ponuda, po kojoj je Abu Dabi postao prepoznatljiv. Tim pre što se mnogi restorani često izdvajaju kao najbolji, budući da se svrstavaju u svetsku klasu. Novina je inicijativa da se u menije najboljih restorana uvode i autentična jela kuhinje Emirata.
Ljubiteljima prirode se nudi poseta Nacionalnom parku „Mangrove“, idealnom za fotografisanje divljih životinja, a ujedno je i vrlo blizu grada. Rezervat se nalazi pod zaštitom Agencije za životnu sredinu Abu Dabija, a poseta je besplatna.
(Ona.rs)