• 1

Katarina je višak kilograma skrivala iza odeće: Promenila je samo 2 stvari, sad je fit i puca od energije

, Telegraf Ona

Zaposlena mama dvoje male dece nije mogla da pronađe vreme za odlazak na treninge, pa je vežbala kod kuće i uz izmenjen režim ishrane uspela da se reši kilograma koji su joj oduzimali snagu

  • 1

Višak kilograma nije samo estetski problem. Svaki gram viška ima mnogo veći uticaj na zdravstveno stanje, kao i na osećaj manjka energije, pogotovo kad je praćen manjkom fizičke aktivnosti.

U to se uverila Katarina Miljković (40) iz Beograda, mama dvoje dece od četiri i šest godina koja se, poput većine ljudi u Srbiji tokom pandemije korona virusa ugojila - što zbog grickanja uveče, što zbog dužeg boravka u kući.

Ipak, zahvaljujući visini i umešnosti prilikom izbora garderobe, uspevala je da prikrije “jače” ruke i zaobljeniju figuru. Ali, ono što nije mogla da “maskira” bio je nedostatak energije koji je bio do te mere izražen da joj je bilo teško da podigne uvis svoje mališane.

- U decembru prošle godine odlučila sam da “presečem” - kaže Katarina Miljković za Ona.rs

- S obzirom na to da imam dvoje male dece, posao, kućne obaveze i prezaposlenog supruga, bilo mi je teško da izdvojim vreme koje bih posvetila odlasku na trening. Zato sam pronašla onlajn program vežbanja, uz izmenjen režim ishrane, koji je podrazumevao nekoliko obroka dnevno.

“Mame, nađite vreme za sebe”

Katarina se opredelila za program nutricionistkinje i fitnes trenera Lare Bojanić , a umesto odlaska u fitnes centar tri puta nedeljno vežbala je kod kuće.

- Mislim da svaka mama može da izdvoji tri sata nedeljno za sebe i svoje zdravlje. Kad nema odlaska na trening, onda štedite vreme na putovanje do fitnes centra, traženje parkinga… Sve što bi trebalo da uradite jeste da tri puta nedeljno po sat vremena vežbate u svom domu - navodi Katarina.

Katarina Miljković

Katarina Miljković sa prijateljicom pre ulaska u program mršavljenja; Foto: Privatna arhiva

Uz dvoje male dece koja stalno traže pažnju, to bi mnogim mamama izgledalo kao “nemoguća misija”. Ali, sagovornica našeg portala kaže da rešenje ipak postoji:

- Objasnila sam deci da je to maminih sat vremena. I zaista, u vreme kad sam vežbala, deca me nisu prekidala i nisu imala nikakve zahteve.

“Poslednji obrok nikad ne pojedem, jer nisam gladna”

Uz vežbanje, bilo je neophodno izmeniti i neke druge navike. Konkretno, u Katarininom slučaju više nije bilo grickanja uz večernji film, što je, kaže, pre odluke da smrša bila česta završnica njenog dana.

- Izmenjen režim ishrane podrazumeva isključivanje šećera, belog brašna i alkohola, kao i redovnije obroke. U početku sam mislila da ću biti gladna, ali sam ubrzo shvatila da poslednji obrok ne mogu da pojedem, jer mi organizam nije tražio hranu - deli Katarina svoje iskustvo.

Prve rezultate videla je već krajem prvog meseca “novog života”, kada je vaga pokazala četiri kilograma manje. Ali, to nije bio jedini benefit koji je sagovornica našeg portala primetila. Pored toga što joj je garderoba bila komotnija, osetila je priliv energije i snagu koju prethodnih meseci nije imala.

- Ujedno, splasnula sam. Ali, tek kad sam videla svoje fotografije pre ulaska u program i mesec dana kasnije, videla sam pravu razliku. Pored toga što mi se telo preoblikovalo, koža je postala lepša, vrat me je manje boleo, postala sam mnogo pokretljivija i konačno sam s lakoćom mogla da podignem uvis svoju decu - nabraja Katarina.

Kako prevazići iskušenja

Ipak, već krajem decembra stigla je prva “pretnja” - novogodišnja trpeza kojoj je teško odoleti. Zato je, navodi Katarina, od velike važnosti pronaći trenera koji će imati razumevanja za odstupanje od programa ishrane i otkriti vežbe koje će “izbrisati” kratkotrajno gastronomsko uživanje.

- U procesu mršavljenja je, uz istrajnost i pridržavanje režima ishrane i vežbanja, od velikog značaja podrška trenera. Normalno je da se jave krize, ali mi je Lara davala savete šta da radim kad je reč o ishrani ako jednog dana prekršim pravila i koje vežbe da radim, što je fantastična stvar - navodi Katarina.

Od decembra prošle godine do danas Miljkovićeva je uspela da eliminiše 10 kilograma - prvih šest skinula je za šest nedelja, da preoblikuje telo i povrati snagu. Uz to, kaže, više ne oseća bolove u kičmi i kolenima, što je ranije bio slučaj - kako zbog ishrane, tako još više zbog nedovoljne fizičke aktivnosti. Trenira i dalje, nekad kod kuće, nekad u fitnes centru, jer ne želi da se odrekne blagodati koju joj je fizička aktivnost donela.

- Pravi režim ishrane i redovno vežbanje su dobitna kombinacija. Ukoliko samo držite dijetu, verovatno ćete smršati, ali to će biti kratkog daha ako ne uključite fizičku aktivnost. Verujem da svako može da izdvoji tri sata nedeljno za sebe i svoje zdravlje, jer su benefiti višestruki - zaključuje Katarina.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Fitness

Komentari

  • Kupus

    Ovih fit mama koje izmislile toplu vodu tj počele da vežbaju pa doživele katarzu pun Instagram

    26
    2

    Podelite komentar