• 0
 ≫ 

Fitnes mitovi u koje veruju početnici: Važno je pravilno se informisati

 ≫ 

Razbijanje široko rasprostranjenih fitnes mitova

  • 0
Fitnes vežbanje

Foto: Shutterstock

Sa sve većom popularnošću influensera i kulturom društvenih mreža koje veličaju i zahtevaju "savršenstvo" u svakom smislu, fitnes je za mnoge sada postao trend, umesto nečega čemu težite da biste vodili zdrav život. Samim tim, ukoliko nepripremljeni ulazite u neki proces i ne umete da se pravilno inormišete, možete lako poverovati u mitove i neistine koje vam se plasiraju.

Anavi Someshvar, instruktor fitnesa, razbija nekoliko uobičajenih mitova za koje veruje da su potpuno netačni, a da su prilično zastupljeni u društvu, piše "Indian Express".

Znojenje i sagorevanje kalorija

Mogli biste da vežbate po toplom sunčanom danu i više se znojite i da radite isti trening u klimatizovanoj prostoriji, i dalje ćete sagoreti istu količinu kalorija, objasnila je Anavi. Znojenje i sagorevanje kalorija nisu direktno povezani, odnosno više znoja ne znači automatski više sagorenih kalorija.

Samo trbušnjacima možete dobiti ravan stomak

Avani je rekla da možete raditi 100 trbušnjaka 100 dana i da još uvek nemate trbušnjake ni na vidiku. Umesto toga, fokusirajte se na mešavinu treninga snage i vežbi izdržljivosti dok istovremeno imate izbalansiranu ishranu.

Bez bola nema postignuća

To je definitivno mantra koju ne želite da sledite. Nikakav bol ili blagi bol tokom 24-48 sati nakon treninga je prihvatljiv, ali sve više od toga nakon svakog treninga može biti znak nečeg ozbiljnijeg.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Anavi Someshwar (@ana_someshwar)

Možete da izgubite težinu na određenim mestima na telu

Koncept mršavljenja je jednostavan - unosite manje kalorija nego što sagorevate.

- Telo odlučuje odakle će sagorevati masti. Međutim, vežbanje određenih mišića tela pomaže u toniranju mišića, čineći telo vitkijim - kaže Avani.

Kardio za gubitak težine, teški tegovi za mišiće

- Apsolutno ne! Za najbolje rezultate u gubitku težine i dobijanju snage važno je da imate dobru kombinaciju treninga snage i kardio treninga. Takođe, ne propustite da jedete zdravu hranu i da se pridržavate dnevnog unosa kalorija i nutrijenata - zaključuje stručnjak za fitnes.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Fitness