OPREZ: Previše kafe goji!

  • 0

Grupa australijskih naučnika dokazala je novim istraživanjem da konzumiranje više od pet do šest šolja kafe može da izazove porast telesne težine i poveća opasnost od metaboličkog sindroma.

Istraživači dva australijska instituta primetili su tokom istraživanja na miševima da količina hlorogeničnih kiselina koja se nalazi u pet do šest šolja kafe kod njih izaziva zadržavanje masnoće u ćelijama. Gojazni miševi bili su i pogođeniji povećanjem intolerancije na glukozu i otpornošću na insulin.

Stručnjaci su naveli i da opasnost po zdravlje izgleda zavisi od doze kafe i da bi umerena količina, koja može biti od tri do četiri šolje dnevno, mogla da smanji opasnost od razvoja kardiovaskularnih bolesti ili dijabetesa tipa 2 (starački dijabetes).

Istraživanje obavljeno na miševima je pokazalo i da hlorogenične kiseline ne podstiču gubitak telesne težine.

(Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Video: Voditeljka Danijela Pantić nam je otkrila sistem pakovanja za letnji odmor

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Najnovije iz rubrike Recepti