Da li ste čuli za Wondervers? Magični tepih i avatari nude potpuno drugačije iskustvo
Prvi put se putnicima nudi prilika da na taj način istraže ne samo kruzer i njegove sadržaje, nego i neke od destinacija koje su planirane itinererom, a koje će imati prilike da vide preko svog avatara
Kruzer naredne generacije, kako se „Celebrity BeyondSM“ još naziva, otišao je korak dalje. Ne samo da gostima nudi neverovatne benefite tokom putovanja, nego je kompanija „Celebrity cruises“, u čijem vlasništvu se kruzer nalazi, osmislila nešto, što će mnogima delovati nadrealno.
Svako ko razmišlja da li da se upusti na krsterenje preko ove kompanije, može sada iz svog doma da stupi u kontakt sa zaposlenima, postavi im pitanja, ali i da vidi brod i mnoge fascinantne destinacije koje će obići.
Neko će možda reći: Dobro. I šta je tu čudno?
Zapravo ništa. Osim što će to učiniti preko Wonderversa. Tačnije, avatar potencijalnih putnika će sve to učiniti umesto njih.
Prvi put se putnicima nudi prilika da na taj način istraže ne samo kruzer i njegove sadržaje, nego i neke od destinacija koje su planirane itinererom, a koje će imati prilike da vide preko svog avatara.
Osim toga, mogu i da komuniciraju sa avatarima nekih od značajnijih osoba u toj kompaniji. Jedna od njih je Liza Lutof-Perlo, predsednica i izvršna direktorka, a druga Kejt MekKju, prva i još uvek jedina Amerikanka koja je kapetan kruzera. Ambasador za putovanja kompanije i dizajner fantastičnog „Sunset bara“ na kruzeru, Nejt Berkus je još jedna osoba sa čijim avatarom će potencijalni putnici moći da komuniciraju.
- Ovaj brod je najnoviji, najluksuzniji i najinovativniji u našoj floti i ne mogu da zamislim da neko drugi uputi putnike u Wondervers – izjavila je za „Breakingtravelnews“ Liza Lutof-Perlo i dodala da je kompanija poznata po neverovatnim kruzerima, ali da sada kreira novi način za povezivanje sa potencijalnim putnicima, kako bi ih inspirisala na putovanja.
Direktor marketinga kompanije, Mihael Šeiner je pojasnio:
- Wonderverse nam omogućava da otključamo i oživimo bogata iskustva na uzbudljive načine, što ne možemo da učinimo uz pomoć klasičnih marketinških kampanja. Verujemo da će se i te mogućnosti proširiti, stvarajući prilike i iskustva koja naši potrošači traže.
Dovoljno je samo da se zainteresovani prijave za Wondervers, kreiraju avatar i upuste se u ovu, posve neobičnu avanturu. Ne samo da će moći da se informišu o samom kruzeru, već će ih dočekati takozvani magični tepih, gde će kreirati svoj avatar, a onda će biti „preveženi“ kako do različitih delova kruzera, tako i do nekih od planiranih destinacija.
(Ona.rs)