Na Hitrou putnici mogu da uživaju u ukusima Luj Vitona u kafeu čuvene modne kuće
Kako na sajtu piše, svako će moći da ušeta u kafić, bez prethodne rezervacije a radno vreme je svaki dan od 5.30 do 22 sata
-Londonski Hitrou, jedan od pet najpromentijih aerodroma na svetu, kroz koji je samo u 2023. godini prošlo 80 miliona putnika, od oktobra putnicima pruža novu posebnu mogućnost uživanja, a to je da vreme do leta prekrate u posebnom kafeu čuvene modne kuće Luj Viton.
Luj Viton je za otvaranje ovog izuzetno prestižnog kafea, koji je spoj mode i gastronomije udružio snage sa pariskim šefom Lignacom poznatim po restoranu Le Quinzième.
Kafe je otovoren ovog oktobra na Terminalu 2 na aerodromu Hitrou i novi je korak čuvene modne kuće, osnovane 1854. godine koja je protekle decenije, postepeno širila svoj domet i daleko izvan mode.
Kako na sajtu piše, svako će moći da ušeta u kafić, bez prethodne rezervacije a radno vreme je svaki dan od 5.30 do 22 sata.
Najnoviji poduhvat je oda intimnoj vezi Luj Vitona sa kolekcijom vezanom za putovanja, jer je Luj Viton, osnivač brenda (1821-1892), put ka vrhu počeo ponudom luksuznog prtljaga i putnih kofera, radeći i za Napoleona III.
Kada se te činjenice znaju bilo je savršeno logično da je čuvena modna kuća pronašla dom, posle Osake, Dohe, Sent Tropea i Pariza i na aerodromu Hitrou.
Kako prenose modni i turistički luksuzni časopisi poput Vogue i Condé Nast Traveler, od pokretanja Fondacije Luj Viton 2014. godine, brend se čvrsto etablirao kao glavni igrač u svetu umetnosti, sa dvogodišnjim izložbama i saradnjom sa vrhunskim umetnicima kao što je Iaioi Kusama.
Imenovanjem Farela Vilijamsa za kreativnog direktora 2023. godine, Luj Viton je dodatno iskoristio duh vremena, osvežavajući imidž brenda i proširujući njegovu privlačnost i posvećenost kulturnoj izvrsnosti.
Naravno, ovaj rast je stigao i na kulinarsku scenu. Prvi iskorak u ugostiteljstvu, Luj Viton je napravio 2020. kada je otvorio kafić i restoran samo po pozivu u Osaki.
Vog precizira da je kafe napravljen u futurističkom dizajnu, prostor ima bele zakrivljene zidove, moderne stolice i šarene mobilne telefone koji vise sa plafona.
Putnici na domaćim i medjunarodnim letovima mogu da biraju između nežnih stolova ili elegantnog pulta dok uživaju u porudžbini nakon koje mogu jednostavno da ušetaju u Luj Viton prodavnicu.
Jelovnik je uglavnom fokusiran na francuske specijalitete, u ranim jutarnjim časovima na ponudi su Egs Rojal (slično Benedikt jajima samo sa lososom), kroasani, voćne salate i avokado tost.
Za ručak i večeru putnici mogu uživati u rolnicama od jastoga i Cezar salati. Ljubitelji slatkog mogu da biraju između dnevne ponude kolača i posebno urkašenog dezerta koji kombinuje šlag, puslice i mango.
Svo posuđe ukrašeno je prepoznatljivim dezenom po kojem je brend poznat.
(Ona.rs/Tanjug)