• 0

Lep triceps nije samo san: Trener otkriva 3 vežbe za oblikovanje najtvrdoglavijeg mišića kod žena

- Čak i kod žena koje redovno vežbaju ovaj mišić može da bude slabije razvijen od drugih - kaže za Ona.rs fitnes instruktor Nikola Krgić

  • 0
sklek, sklekovi, trening, vežbanje, vežbe, teretana

Foto: Shutterstock

Kad dođe leto, mnoge devojke se ustručavaju da obuku majice i haljine koje otkrivaju nadlaktice, jer nisu zadovoljne izgledom svojih ruku.

Opušteni mišići ne izgledaju privlačno, pa su majice, haljine i košulje koje prekrivaju tricepse najpraktičnije rešenje.

- Triceps je možda i najtvrdoglaviji mišić kod žena - kaže za Ona.rs fitnes instruktor Nikola Krgić.

- Čak i kod žena koje redovno vežbaju ovaj mišić može biti slabije razvijen od drugih mišića, a razlog tome može da bude nedovoljna posvećenost na treningu, kao i nutritivno siromašna hrana koju konzumirate.

Naš sagovornik podseća da triceps čini dve trećine naše ruke, ali s obzirom na to da nije u prvom planu kao biceps, već se nalazi na zadnjoj strani ruke, možemo ga primetiti kada ruku podignemo uvis ili pogledamo sa strane.

- Ovaj deo nadlaktice često je mesto gde se nakupljaju masti kod žena, pa kvari estetiku kada je vidljiv. Zato je važno da posvetiti pažnju ovom delu. Međutim, problem sa kojim se često susrećem u teretani je da se većina žena se boji da će razviti velike ruke ako bude radila vežbe za triceps. To će se zaista teško dogoditi - ističe Krgić.

Prema njegovim rečima, za zategnute i lepo oblikovane nadlaktice dovoljno je redovno raditi nekoliko jednostavnih vežbi u teretani ili kod kuće. To su vežbe za tricepse sa bučicama, ženski sklekovi i triceps “propadanja” na stolici.

- Postoji i važniji razlog za aktivaciju tricepsa, a to je da ćete dobiti potporu sa druge strane nadlakta i ujedno dovesti svoje mišiće u balans. I sa tricepsima je situacija ista kao i sa ostalim delovima tela; morate trenirati celo telo da biste bili u balansu - ističe Krgić.

On otkriva i koje namirnice bi trebalo konzumirati paralelno sa redovnim vežbanjem tricepsa. To su, kaže, proteini i vlaknasta hrana, odnosno salate. Naravno, ne bi trebalo zaboraviti ni redovnu hidriranje organizma, posebno tokom letnjih vrućina kada je telu potrebna veća količina tečnosti nego inače.

Instagram nalog Nikole Krgića možete da pratite OVDE

Video: Kickback na strunjači sa progresom na gumu

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Fitness