• 3

Fitness sa Natašom: Korektivne vežbe za ramena i vrat

, Ona.rs

Naš sedeći način života zahteva da mišići vrata funkcionišu u skladu sa svojom ulogom mišića izdržljivosti

  • 3

Naše telo funkcioniše najbolje kada mišići rade u sinhronizaciji jedni sa drugima.

Svi ovi mišići su kritični za optimalno zdravlje i performanse rameno-leđnog pojasa.

Zategnutost mišića je često simptom koji je rezultat trajnih položaja i kontinuirane kontrakcije mišića. Naš sedeći način života zahteva da mišići vrata funkcionišu u skladu sa svojom ulogom mišića izdržljivosti, a samim tim i posturalni stabilizatori, koji deluju kao „žice“ koje pružaju stabilnost da vas drže uspravno tokom celog dana.

Ovaj zadatak nije lak, a većina naših mišića rameno-leđnog pojasa  jednostavno nisu dorasli zadatku, što rezultira zategnutošću koju osećamo, reperkusijom ovih mišića koji se „bore“ da nam kičme budu poravnate. Iz tog razloga, najbolji tretman možda nije istezanje, već jačanje.

Naša fitnes intruktorka Nataša podelila je sa nama osnovne vežbe za jačanje ramenog pojasa i trapeza. Predstavljamo vam korektivne vežbe za leđno-rameni pojas koje će vam pomoći da se rešite bolova, kao i da ojačate svoje telo.

Pratite uputsva stručnjaka u videu na početku teksta i ulepšajte svaki svoj dan.

(Ona.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ona.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Povezane vesti

Najnovije iz rubrike Fitness

Komentari

  • Marko arbitar

    9. mart 2022. | 22:42

    Bravo!

    4
    0

    Podelite komentar

  • Miki

    9. mart 2022. | 13:40

    Profesionalno,korisno i strucno.

    4
    3

    Podelite komentar

  • Aleksandra

    16. mart 2022. | 23:37

    Napokon vidimo nekog ko je više nego stručan da priča o fitnesu,pri tome i na ličnom primeru pokazuje koliki je profesionalac.Neverovatno lepa i harizmatična dama...

    3
    1

    Podelite komentar